Konta firmowe na social media to w dzisiejszych czasach konieczność

Jeżeli otwieramy własny biznes, albo też już od jakiegoś czasu prowadzimy działalność zarobkową, ale jeszcze niezbyt skupialiśmy się na prowadzeniu promocji w sieci, to czas to zmienić! Tutaj nie wystarczy własna strona internetowa, choć to też jest bardzo ważne. Coraz większą rolę odgrywają jednak szeroko pojęte social media, które nie tylko pozwalają obserwatorom naszych profili być na bieżąco z naszą firmą i naszą ofertą, ale też pozwalają nam budować między nimi długotrwałe relacje, które są bardzo istotne z marketingowego punktu widzenia.

Ktoś to może zrobić za nas

Konta firmowe na social media to w dzisiejszych czasach koniecznośćDlatego też, jeżeli nie czujemy się na siłach, to jak najbardziej możemy zlecić prowadzenie fanpage naszych profili społecznościowych agencjom reklamowym lub interaktywnym, ale także freelancerom, którzy się na tym znają. Z kolei jeżeli chcemy spróbować swoich sił samemu, to też nic nie stoi na przeszkodzie, takie rozwiązanie jest jednak polecane dla mniejszych biznesów, szczególnie takich opartych na mikro niszach, które mogą sobie pozwolić na eksperymentowanie.

W każdym razie, mnogość platform społecznościowych nakazuje wręcz, by nasza firma lub działalność posiadała swój profil na każdej z nich. Każda bowiem grupuje trochę inny typ użytkowników i tak samo jak najpopularniejszy Facebook ważny jest na przykład Instagram, polecany jest również Twitter, nie zaszkodzi też założyć profilu na Google+. Co więcej, możemy ze sobą sparować konta w taki sposób, że to, co napiszemy na jednym, automatycznie pojawi się na drugim. To duża oszczędność pracy i czasu.

Ciekawe wpisy

Oczywiście, posty na takich profilach społecznościowych trzeba pisać umiejętnie.Trzeba potrafić zaciekawić potencjalnego klienta i sprawić, by został on z nami na dłużej, a przede wszystkim polubił nasz profil, co pozwoli nam mieć z nim stały kontakt. Posty muszą być interesujące, błyskotliwe, zawierać tak zwane wezwanie do działania (na przykład polubienie innego profilu, odwiedzenie strony firmowej, dokonanie zakupu), mogą być łączone z konkursami czy akcjami kolaboracyjnymi.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *