Jak przygotować ulotkę, która sprawdzi się w kampanii promocyjnej?

Gdy dostrzegamy na ulicy osoby chcące wręczyć nam ulotki, zwykle obracamy się nerwowo i zastanawiamy nad tym, czy zdążymy jeszcze dyskretnie przejść na drugą stronę ulicy i uniknąć konfrontacji. Gdy jednak rozważamy skorzystanie z konkretnego produktu lub usługi i orientujemy się, że ulotka interesującej nas firmy czeka na nas w skrzynce pocztowej albo na dnie torebki, nie ukrywamy zadowolenia.

Druki ulotne często bywają niedoceniane, nie da się jednak ukryć, że stanowią wyjątkowo cenne źródło informacji na temat firm i ofert przygotowanych przez nie z myślą o klientach.

Druk ulotek

Zanim jednak zdecydujemy się na druk ulotek i wykorzystanie ich w kampanii promocyjnej podmiotu, którym zarządzamy, powinniśmy pomyśleć o tym, jak powinien być skonstruowany taki nośnik reklamowy. Okazuje się, że możemy mówić w jego kontekście o przynajmniej kilku zasadach, które warto przestrzegać. Na pierwszy plan wysuwa się to, że ulotki nie mogą zawierać ani zbyt mało, ani zbyt wiele treści. Owszem, to właśnie funkcja informacyjna jest tą, którą mają do spełnienia w pierwszej kolejności, nie da się jednak ukryć, że informacje muszą być podane w sposób, który będzie zachęcał do zapoznania się z nimi. Osoba zainteresowana takim drukiem powinna mieć rozbudzoną ciekawość, warto więc pomyśleć o interesującym motywie graficznym i mądrym wyborem czcionki.

Treść ulotek

Jak przygotować ulotkę, która sprawdzi się w kampanii promocyjnej?Nie można jednak zapominać o tym, że to treść jest w ulotkach stawiana na pierwszym miejscu, ważne jest więc nie tylko to, co jest w niej zawarte, ale i to – w jaki sposób odbywa się dzielenie się informacjami z potencjalnymi klientami. Niedopuszczalne są przy tym nie tylko błędy ortograficzne i stylistyczne, ale nawet zbyt długie zdania. Komunikat zawarty na tym nośniku powinien być czytelny i prosty. Ulotka odsyła przecież do strony internetowej lub siedziby firmy, a więc do jednego z tych miejsc, w których osoba zainteresowana jej treścią będzie mogła zyskać więcej informacji. Podobnie, jak ma to miejsce w innych produktach reklamowych, konieczne jest też przywiązywanie dużej wagi do staranności ich wykonania.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *